Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 02-02-2018


Jeshen

Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

Uiteraard was mijn nacht weer niet heel fijn. Maar het kan slechter. Ik heb er wel een vraagje over. Ik val in slaap, droom en word wakker. Langer dan een uur (eerder 45 min) ben ik niet weg. Dus ik kom niet in  diepe slaap, wel in REM. Herkent iemand dit? Vannacht wel 3 keer gedroomd: monster in wc, opnieuw zwanger en een gek spel met collega's.

 

bewerkt door Jeshen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen,

Jeshen zwanger zijn in je droom betekent meestal dat je veel emoties onderdrukt en niet uit. Misschien dat je daarom zo slecht slaapt.

Monster in de w.c. betekent dat je niet blij bent met jezelf.

De dromen hebben alles te maken met jouw persoontje waar je nog niet tevreden mee bent. En je droomt veel meer dan jezelf weet.

Zo mensen vandaag thuis. Twee grote wassen. Waar die vandaan komen is me een raadsel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeshen ... praat construcitiever tegen jezelf ... Je hebt niet zo'n goede nacht gemaakt, toch wordt het steeds ietsje beter ... i.p.v. Uiteraard was mijn nacht slecht ... focus op een andere benadering ...

Het slapen gaat niet goed omdat de benzo het angst, stress en slaapsysteem heeft ontregeld ... dat moet zich herstellen, at is iets fysieks, in je hoofd kun je ook iets doen: een constructieve mindset ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjulliewel. Weet je @Bestwel als ik naar bed ga met: 'ik ga lekker slapen' en dat lukt niet, ben ik teleurgestelder heb ik gemerkt. Als ik de ik 'ach het zal wel lekker liggen worden' ben ik minder teleurgesteld. Wat goed en knap dat je de laatste stap neemt!

@mito kwam bij jou ook eerst de droomslaap terug voordat je weer wat vaster begon te slapen? 

@bolletje ik wist niet dat er ook een verklaring was voor wat er in je droom voorkomt.

Overigens tik ik dit berichtje nu liggend in bed, meestal moet ik er echt meteen uit zodra ik besluit op te staan. Ik tril wel wat, maar kan dit toch tikken zonder in paniek te raken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bestwel:

Jeshen ... praat construcitiever tegen jezelf ... Je hebt niet zo'n goede nacht gemaakt, toch wordt het steeds ietsje beter ... i.p.v. Uiteraard was mijn nacht slecht ... focus op een andere benadering ...

 

Jeshen het lijkt net of dat, alles wat men naar je schrijft, niet doordringt, dat je daar niets aan hebt. Ik zou heel graag van je weten wat wij kunnen doen voor je. Hoe we je kunnen helpen.

Wij kunnen je geen zekerheid geven, dat moet toch echt vanuit jezelf komen.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei bolletje:

Jeshen het lijkt net of dat, alles wat men naar je schrijft, niet doordringt, dat je daar niets aan hebt. Ik zou heel graag van je weten wat wij kunnen doen voor je. Hoe we je kunnen helpen.

Wij kunnen je geen zekerheid geven, dat moet toch echt vanuit jezelf komen.

Nee, dat is niet zo lieve @bolletje Wat jullie zeggen doet mij juist heel veel. Heb al veel tips tot mij genomen. Jullie ervaringen sterken mij enorm. En jullie motiverende woorden. Dank daarvoor. Ik probeer alleen ook zo open mogelijk te zijn over mijn gevoelens. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve allemaal , we hebben allemaal maar 1 doel  en dat is beter worden!! Ieder op zijn manier , en met maar 1 medicijn en dat heet herkenning!   wij zijn het medicijn voor elkaar, !,,het medicijn heet voor mij dus  herkenning!!   Door jullie ben ik zover gekomen, jullie waren en zijn voor mij  , mijn genezers,   we komen aan de eindstreep, lieve gr Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag dappere benzostrijders,

De werkdag en de werkweek zijn voorbij. Het was een goede werkweek waarop ik positief terugkijk.
Iedereen voert zijn of haar eigen strijd, en iedereen is dapper en strijdvaardig. 
Elke dag een klein beetje beter. Dat moet ook maar een mantra worden voor ons.

Ook een slechte dag is heilzaam in ons genezingsproces. Vaak beseffen we dat niet (ik ook lang niet altijd, hoor) maar het is wel zo.
Spierspanningen en slecht slapen zijn  tekenen van herstel, hoe vervelend ook. 
@Jeshenen andere slechte slapers/slaapsters: na een slechte nacht moet je je bedenken dat die voorbij is en de volgende stap richting herstel is gezet. Er komt op een gegeven ogenblik een moment dat het geen probleem meer is. Vervolgens zul je zien dat het slapen dan steeds beter gaat. 
Herinneren jullie mij er overigens aan dat ik deze woorden zelf natrek als ik eens klaag over een slechte nacht? ;)

Houd moed en het komt goed.
@Bestwel: belangrijke stap die je nu zet! Well done! 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Cyclad, kan zomaar weer een mindere dag tussen zitten,  ik nog wel steeds spierpijn,kuiten/ knieholtes, en soms spiertrekkingen, na 2 weken magnesium wel een stuk minder,  en voor het slapen gaan 3e magnesium caspsule, advies v, huisarts slaap ik echt langer door,  jij heel de week gewerkt?  Ben je toch wel moe?  Mantra een goeie! elke dag beetje beter!  Zelf 2,5 mnd echt nachten in de H.kamer gezeten niet slapen, en nu?  ga altijd om 23.45 naar bed en slaap nu tot 7 uur,  ! Als je dan terug kijkt?  Dat is een grote stap verder! Het komt goed, nu de spieren nog!  GUUSJE 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei GUUS:

Heb jij lang last gehad van je spieren?

Ik heb het niet als last ervaren. Ik had al vanaf het begin van de afbouw( dat is een jaar geleden) spontane spietrekkingen en -trillingen, maar ik wist dat het iets onschuldigs was en heb het nooit als erg vervelend ervaren. In december had ik nog wel last, toen was ik net gestopt met de Lorazepam. De laatste weken wordt het steeds minder en eigenlijk valt het me nauwelijks meer op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve schatten, strijders :heart:

Ik hoop dat jullie allemaal een goede nachtrust mogen hebben aankomende nacht. 

Onthou, alles hoort erbij en het gaat over. 

Het wordt beter, iedere dag een beetje meer. 

Nog een maandje en dan is het alweer lente. Het zonnetje zal er dan vaker zijn, de jonge diertjes die weer tevoorschijn komen. De vogeltjes die prachtig fluiten. 

Ik kan niet wachten tot het zover is. We zullen ons dan allemaal al een stuk beter gaan voelen. Een zonnige warme dag doet een mens goed. Lekker in de buitenlucht heerlijk. 

Weltrusten lieve @Jeshen @Bestwel @mito @Cyclad58 @GUUS @bolletje @Senna33 en iedereen die ik vergeten ben of die meeleest

Love you all :heart:

X Lynn

Screenshot_2018-02-02-22-47-53-1.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...