Spring naar bijdragen

Zondag 12 november 2017


Lars

Aanbevolen berichten

goeiemorgen, een echte sombere herfstdag vandaag... en zoals de meeste zondagen begint dat bij mij met me afvragen wat ik vandaag allemaal eens zou kunnen. Een hele dag vrij en teveel keuzes. Over één ding hoef ik in elk geval niet na te denken, droog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei harald:

Vandaag wordt het dag 7 zonder alcohol. Voor sommigen niet zo lang, maar ik ben er zelf wel een klein beetje trots op.

Mag je best zijn. Er zijn er die nog met dag 1 moeten beginnen, daar lijkt 7 dagen onmogelijk voor... je bewijst er in elk geval jezelf,
maar wellicht ook anderen mee dat het kán... zelfs zonder dat je er aan overlijdt..;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 

Lekker geslapen en uitgerust wakker. En nu weer een hele dag vóór me voordat ik moet gaan werken.

I love it Al moet ik er natuurlijk wel iedere dag zelf wat van maken. De (zelf verkozen) eenzaamheid zorgt er ook voor dat niets en niemand mijn dag vult. 

Plannen maken en soms zelfs fantaseren Is dan lekker, maar als t daar structureel bij blijft uiteindelijk niet bevredigend. In de benen vandaag dus en een fikse "training" : ik weet waar ik t voor doe. 

Hoewel ook het "trainen" onderdeel Is van de weg. Ook daar dus van genieten. Vol. 

Bijvoorbeeld: Ik heb afhelopen week een ticket naar lanzarote geboekt voor hoogtetraining. Stom gedacht natuurlijk, want......... dat Is al feest op zich!!!!

Ik bedoel maar...

Eind november weekje hardlopen op lanzarote dus. Lekker. Zon. Bergen. Strand. Baaitjes. Vulkanen. Kamperen.

Ik heb een mooi leven zo. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Spud nog even reagerend op je opmerking van gisteren.
Natuurlijk weet ik wat AD aan kan doen, ik raad niemand aan daarmee te beginnen, maar ermee stoppen is ook een crime.

Hier naast mij zit ook weer iemand te roepen van: "Ik ga dood, ik moet nu hulp, ik ben zoooo moe, ik draai door!!!!
En dan bevend en trillend...

Iemand een idee wie ik nu moet bellen? :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat enorm akelig Asterix. ik zou toch advies inwinnen bij de huisartsenpost. Zo is het voor jullie beiden toch onhoudbaar? Enorm veel sterkte!!!!

@Francoise sterkte vandaag. Ik herken dit patroon ook hoor. Vooral als het (lichamelijk) slechter met me gaat is de trek naar drank groter. Ik moet zelf nu ook erg op mijn hoede zijn. Ik mijd op dit moment elke supermarkt volledig.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het goed om de huisartsenpost blijven bellen @Asterix, op een dag treffen jullie misschien iemand die jullie kan helpen, En die hypnotherapie.. kan misschien de kwaliteit van leven wat verbeteren en haar rustiger maken. Ik heb geen aandelen en nooit zelf geprobeerd. Maar lees hier erg goede verhalen over. 

@Sowhat misschien is zo'n voederbak waaruit je kat eten moet vissen een idee voor jou en kat. Dan heeft ze niet al haar eten op en heeft ze minder reden om je vroeg wakker te maken ( waarschijnlijk verzint ze wel iets anders, dan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel veel sterkte Asterix.

Heb je bijdrage van gisteren gelezen Sowhat. Ik kan er niet zo heel veel mee. Moet afgaan op wat ik hoor van haar. Krijg van niemand anders info. In dit geval heb ik weinig twijfels, maar ik blijf wel op mijn hoede. Mijn zoon moet zeker nog 10 dagen in het ziekenhuis blijven. Hij krijgt anti biotica via infuus, op pillen reageert hij niet goed genoeg. Gelukkig gaat het wel iets beter met hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@smart en @Vasja zijn jullie in orde? Jullie zijn zo stil...

Jopie je werkweek gaat goed zo, ik dacht dat je er doorheen zou zitten maar je klinkt blij.

Ik heb verschillende plekken gemaakt voor mevrouw konijn zodat ze droog kan zitten. In een aantal zitten mijn katten Socrates en Plato te glunderen. Er is nu ook een roodborstje bij gekomen. Sniffles bekijkt t volgens mij argwanend. Maar ze zijn allemaal zo lief! Socratisch gaf konijn gisteren zo 'n enorm kopje dat ze bijna omviel.

Alleen het roodborstje kan ik nog niet peilen... die kan natuurlijk een gemeen karakter hebben 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...