Spring naar bijdragen

Vrijdag 20 oktober 2017


Antoinnette

Aanbevolen berichten

Ik meld me droog af van deze avond. En fijn gesprek gehad met mede aa er. Stevig  maar helpend. Hondje is erg moe maar weer in orde. Poeh. 

Welterusten voor nu of later. 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over epilepsie. Ik heb een zoon die dat heeft en het vreemde is dat het pas omstreeks zijn 30e begon. Dat gebeurt niet vaak vlg. artsen. Ik geloof en vrees dan ook dat het mss latent aanwezig was, maar door alc., blowen en snuiven latent is geworden. Het heeft lang geduurd tot er een passend medicijn gevonden was. We hadden toen geen contact, maar ik hoorde wel eens wat. Vind het heel erg als een kind in zo'n geval daar niet overheen stapt. Maar hij is erg koppig en nu weer kwaad, naar ik heb vernomen. Ik heb me voorgenomen m ijn laatste levensjaren niet (meer) te laten verpesten door mijn kinderen, c.q. drank.

Hij wordt binnenkort 50 (ja, de ouwetjes hier konden mijn kinderen zijn) en dan zal  ik hem schrijven wat ik nog op mijn hart heb en als ik dan niets hoor, dan maar niet. Ik heb jaren mijn best gedaan om het weer goed te krijgen (dank aan het forum) en nu zal het weer opnieuw beginnen? Rust in mijn leven en mijn hoofd, dat is wat ik nodig heb.

Die vriendin van vroeger die ik nu na 44 jaar weer sprak heeft 1 zoon minder dan ik, maar die gaan leuk met elkaar om en toen ze ziek was hebben ze een schema gemaakt om voor haar te zorgen. Dat is wat anders dan een zoon met een bezorg Thai op 15 km afstand die niet eens 1 x eten komt brengen als je je rechter pols hebt gebroken op een rot manier. 

Oudgedienden zullen zich dat nog wel herinneren. En diezelfde zoon heb ik heel vaak eten gebracht, ja niet even 15 km verder op, nee, aan de andere kant v.d. wereld, 5 jaar, in de gevangenis. En dat was ook nooit genoeg. Ben er helemaal klaar mee. O ja, heeft een gigantische schuld aan mij, maar nog niets terug betaald en ik weet bijna zeker dat mijn geld in zijn neus terecht komt. Ondanks dat hij verder "gewoon" functioneert. Voor de duidelijkheid, dit is een andere neus dan hiervoor beschreven is.

Zo, nu TV aan en kennis nemen van meer narigheid in de wereld.

Maar.............met mij gaat het best goed. Lekkere thee gezet en nu op zoek naar iets er bij.

Welterusten voor straks en voor mezelf hoop ik dat niet weer het rookalarm om 6 uur gaat loeien. Man, man ik wist niet wat er aan de hand was. Toen ik dat eindelijk vanuit diepe dromen had uit gevogeld, hield het op. Misschien straks maar naar de zolder klimmen en de batterij eruit halen. Wil geen ruzie met de buurt.  :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh Lidia, niet makkelijk wat ik van jou lees. Dapper mens en wat goed hoe je voor jezelf kiest. Ik leer.

iemand nog suggesties over hondjes met misschien( vrijwel zeker) epilepsie? Ik heb vanuit eerder werk veel ervaring met kinderen met zware aanvalken , maar dit herkende ik niet als zodanig, vooral omdat mn hondje nog goed " aanspreekbaar" was. Alle adviezen welkom

nogmaals trusten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan je alleen vertellen hoe mijn kat zich destijds gedroeg bij een aanval herstel. Eerst staarde ze gewoon. Reageerde niet als ik tegen haar sprak. Toen begon ze in cirkeltjes te lopen, onevenwichtig en nog steeds niet reagerend. Daarna kroop ze (letterlijk) in een donker hoekje. Van epilepsie genees je volgens mij niet. Onze kat moest hiervoor dagelijks en tot t einde medicatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanaf een bus: Lidia

Gek mens! Wil jij wel eens gewoon  helemaal jezelf zijn zonder je ook maar iets aan te trekken van wie daar last van heeft. Op jouw leeftijd mag dat. Hier mag dat. Wat? Moet dat!

:heart:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei lidia:

Over epilepsie. Ik heb een zoon die dat heeft en het vreemde is dat het pas omstreeks zijn 30e begon. Dat gebeurt niet vaak vlg. artsen. Ik geloof en vrees dan ook dat het mss latent aanwezig was, maar door alc., blowen en snuiven latent is geworden. Het heeft lang geduurd tot er een passend medicijn gevonden was. We hadden toen geen contact, maar ik hoorde wel eens wat. Vind het heel erg als een kind in zo'n geval daar niet overheen stapt. Maar hij is erg koppig en nu weer kwaad, naar ik heb vernomen. Ik heb me voorgenomen m ijn laatste levensjaren niet (meer) te laten verpesten door mijn kinderen, c.q. drank.

Hij wordt binnenkort 50 (ja, de ouwetjes hier konden mijn kinderen zijn) en dan zal  ik hem schrijven wat ik nog op mijn hart heb en als ik dan niets hoor, dan maar niet. Ik heb jaren mijn best gedaan om het weer goed te krijgen (dank aan het forum) en nu zal het weer opnieuw beginnen? Rust in mijn leven en mijn hoofd, dat is wat ik nodig heb.

Die vriendin van vroeger die ik nu na 44 jaar weer sprak heeft 1 zoon minder dan ik, maar die gaan leuk met elkaar om en toen ze ziek was hebben ze een schema gemaakt om voor haar te zorgen. Dat is wat anders dan een zoon met een bezorg Thai op 15 km afstand die niet eens 1 x eten komt brengen als je je rechter pols hebt gebroken op een rot manier. 

Oudgedienden zullen zich dat nog wel herinneren. En diezelfde zoon heb ik heel vaak eten gebracht, ja niet even 15 km verder op, nee, aan de andere kant v.d. wereld, 5 jaar, in de gevangenis. En dat was ook nooit genoeg. Ben er helemaal klaar mee. O ja, heeft een gigantische schuld aan mij, maar nog niets terug betaald en ik weet bijna zeker dat mijn geld in zijn neus terecht komt. Ondanks dat hij verder "gewoon" functioneert. Voor de duidelijkheid, dit is een andere neus dan hiervoor beschreven is.

Zo, nu TV aan en kennis nemen van meer narigheid in de wereld.

Maar.............met mij gaat het best goed. Lekkere thee gezet en nu op zoek naar iets er bij.

Welterusten voor straks en voor mezelf hoop ik dat niet weer het rookalarm om 6 uur gaat loeien. Man, man ik wist niet wat er aan de hand was. Toen ik dat eindelijk vanuit diepe dromen had uit gevogeld, hield het op. Misschien straks maar naar de zolder klimmen en de batterij eruit halen. Wil geen ruzie met de buurt.  :moon:

Respect Lidia dat je voor jezelf kiest al is het  moeilijk als het je eigen "kind" betreft .  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld mij ook droog af.

Vandaag een heerlijke nuchtere dag gehad, heel anders dan gisteren, veel meer spanning toen. De mist lijkt op te trekken uit mijn hoofd. Knap van de mensen die de trek konden weerstaan btw vandaag, ook mooi om te zien dat het er is maar het ook weer over/weg gaat. Geeft mij weer hoop als het bij mij zover is. Vorige keer na lang droog staan daar heel erg mee de mist in gegaan. Slaap lekker voor zo/straks. Heb momenteel erg veel aan het forum, bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen al naar bed? Ja logisch wel denk ik.

Ik kwam een half uur gelden gefrustreerd thuis en dacht: het is maar goed dat ik niet meer drink. :face-icon-small-shocked: Anders had ik mijzelf een “wel verdiend ontspannend etc etc” drankje ingeschonken. Wat heb ik geluk dat ik van thee houdt.

Nou, ik ga proberen te ontstressen en te onfrustreren.

Welterusten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...