Spring naar bijdragen

(bijna) gratis naar de sauna


lady jane

Aanbevolen berichten

In onderstaande kranten, en waarschijnlijk in heel Noord Holland staan weer krantenzegels; 4 ervan geven recht op een dag toegang tegen reserveringskosten.

Spaar ze alsjeblieft, is het niet voor jezelf, dan kun je er altijd anderen blij mee maken, mij bijvoorbeeld;)

 

Noord Hollands, Haarlems en Leidsch Dagblad; IJmuider Courant, De Gooi en Eemlander.

En misschien ook wel in de gratis huis aan huisbladen, dat was in mei ook in deze regio het geval.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zoek niemand om mee te gaan,  (liever niet zelfs;)), ik gaf de tip door. Sauna is fantastisch bij detoxen, helpt ook om in een relaxte omstandigheid naar binnen te gaan en dingen die je bezighouden even anders te bezien. Ik ga zelf wekelijks, al jaren, kom altijd uitgerust en opgeladen thuis, met vaak goede ideeen om met soms moeilijke dingen/mensen om te gaan. Ik kan het iedereen aanraden, en met die krantenzegels is het ook betaalbaar. En in meerdere regio's in Nederland dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 4 months later...

Sinds afgelopen week stan er weer in de kranten (VK en AD in elk geval, misschien in méér ook)

steeds 2 wellness-zegels voor een dagje sauna voor enkel reserveringskosten a €5,95.

Wie wel zegels vindt maar ze niet gebruikt, misschien sparen voor een frummer die ze goed kan gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 10 months later...
Op 10-10-2017 om 21:48 zei lady jane:

In onderstaande kranten, en waarschijnlijk in heel Noord Holland staan weer krantenzegels; 4 ervan geven recht op een dag toegang tegen reserveringskosten.

Spaar ze alsjeblieft, is het niet voor jezelf, dan kun je er altijd anderen blij mee maken, mij bijvoorbeeld;)

 

Noord Hollands, Haarlems en Leidsch Dagblad; IJmuider Courant, De Gooi en Eemlander.

En misschien ook wel in de gratis huis aan huisbladen, dat was in mei ook in deze regio het geval.

Vandaag alweer gespot in het AD, waarschijnlijk dus ook in de VK en wie weet waar nog meer. Je hoeft dan ook alleen maar reserveringskosten te betalen met 4 krantenzegels. Ik weet niet hoeveel, want ooit waren die 1,95 maar tegenwoordig is 6,25 normaal bij andere vouchers.

In ons gratis huis aan huiskrantje stond er ook een en daarbij werd reserveringskosten 7,50 gemeld. Het is geven met één hand en terugnemen met de andere, maar nog steeds goedkoop<_<

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

ik ook
ze verlengen die actie soms 2 of 3 x en ik kon
al 2 jaar tot aan de Kerstvakantie ermee gaan
elke week, wat een luxe he.

(en als het goed is komt er bij Primera een week of 2, 3 voor moederdag
weer een actie dat e een voucher gratis krijgt bij elke wellnessgiftcard van 25,=
en die vouchers waren tot nu toe altijd zonder reserveringskosten en de cards gebruik ik
voor de horeca en de res.kosten van andere vouchers en krantzegels.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt, maar de afgelopen jaren werden die data steeds verschoven in 2 of 3 x naar vlak voor de Kerst
dus niks weggooien eind juli, ik heb zelfs nog 5 zegels van vorig jaar die ik nu weer kan gebruiken.

Primera start ongeveer 3 weken voor moederdag; je kunt even een abonnement op hun nieuwsbrief nemen
dat ga ik ook doen, dan lees e het vanzelf. En ook al staat er dan max. 1 of 2 per klant, in de praktijk kun je
er zoveel kopen als je maar wilt. En ook bij de andere kadopassen krijg je in die weken tot moederdag zo'n wellnessvoucher
is mij verteld. Ik koop er meestal 20, maar een maatje zo maar 40.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...

primera.nl/acties/dagjewellness/?int_category=homepagebanner&int_action=wellnessvoucher&int_label=moederdag

 

op deze site kun je een kadopas kopen voor 25,= en een gratis voucher zonder reserveringskosten voor een vd sauna's
het pasje kun je gebruiken voor de horeca of een behandeling, en dat is 1 jaar geldig

 

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Op 30-3-2019 om 20:42 zei lady jane:

klopt, maar de afgelopen jaren werden die data steeds verschoven in 2 of 3 x naar vlak voor de Kerst
dus niks weggooien eind juli, ik heb zelfs nog 5 zegels van vorig jaar die ik nu weer kan gebruiken.

Primera start ongeveer 3 weken voor moederdag; je kunt even een abonnement op hun nieuwsbrief nemen
dat ga ik ook doen, dan lees e het vanzelf. En ook al staat er dan max. 1 of 2 per klant, in de praktijk kun je
er zoveel kopen als je maar wilt. En ook bij de andere kadopassen krijg je in die weken tot moederdag zo'n wellnessvoucher
is mij verteld. Ik koop er meestal 20, maar een maatje zo maar 40.

Ik wil binnenkort graag naar de sauna. dus als je weer een korting gezien heb; laat aub weten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de primera actie voor moederdag is hier verlengd tot vaderdag
dus op 1 kadopas (kan voor de wellness zijn, maar ook hema, douglas en weet ik wat nog meer) van 25,=
krijg je 1 gratis toegang voor een van de saunakomplexen. zonder boekinskosten dus helemaal gratis.
Daarnaast is de krantenzegels-actie er ook nog. Voor 4 zegels en 7,50 ook een dag genieten.
en als je niets hebt of weet kun je altijd via MP vouchers kopen en dan heb je soms wel en soms niet
nog boekingskosten erbij; goed lezen dus. Na zo'n dagje zul je vast lekker kunnen slapen ook☺

Link naar opmerking
Deel via andere websites

die zijn beiden ook erg mooi.
Ik had al 2x ook een vol-melding met zegels
maar kon wel met de primera vouchers terecht op die dagen
misschien daar wat van aanfschaffen nog?
de kranten actie wordt waarschijnlijk wel 2 a 3 keer verlengd nog
al jaren tot aan de kerstvakantie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...
  • 1 month later...
Op 28-3-2019 om 09:51 zei lady jane:

DLPqVOCij2yqt5h3mhTozd7QycJg6fl8wh36xxQgzz

ze staan er weer in, huis aan huisblaadjes, AD, VK en misschien in meer kranten (niet in de Telegraaf dat ik weet) voor 4 zegels en 7,50 mag je een dag jezelf verwennen.

Bedankt voor de tips! Welk huis aan huis blad heb je het over? En wanneer staan ze er denk je weer in? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...