Spring naar bijdragen

Dinsdag 26 september 2017


Gast

Aanbevolen berichten

hahahaha... zit hier te schudden van het lachen om de kale kerstboom en de pruimenmoes van Lars en Fleurtje.... 
Ik ken trouwens nog wel iemand (hoewel, hij is inmiddels al jaren dood... ) die na zijn 65 nog 6 kinderen op de wereld zette waarvan de jongste op zijn 83e .... 
dus Lars... er zou nog hoop voor je zijn hoor. Maar hou het toch maar bij die vogelbaby'tjes :D 

Goed dat je aan de koffie zit Sowhat. 
Had trouwens ook niet anders verwacht van jou. 
Vandaag dus een drukke dag voor je: bellen!!! 
Schoon schip maken... 
Dag 1 van de rest van je leven.... 

Afbeeldingsresultaat voor knuffel geven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei bolletje:

Goeie morgen,

Ik zag dat je je van het jaarpact wil laten afhalen Sowhat. Jammer toch van die 4-1/2 jaar. Is er geen mogelijkheid om het anders te doen waardoor je toch daar kan blijven staan? Mij zou me de moed in m'n schoenen zakken. pppfffttt. Heb je vannacht wel wat kunnen slapen?

Kijk bolletje, dat is nou mijn persoonlijke bezwaar tegen het jaarpact.. en gelukkig ziet Sowhat ook in dat het geen wedstrijd is.
Voor mij zou het misschien ook een belemmering zijn om een onverhoopte terugval te melden.... liever per dag, dan is in elk
geval het ego minder gekwetst als het eens mis zou gaan. Die langere cleantijd is geen verdienste maar slechts een gevolg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Lars:

Misschien iets voor een ander forum :blush: Toch is het voor mij een probleem. Plassen gaat ook heel moeizaam maar durf er niet mee naar een dokter

Toch maar wel doen Lars, het kan simpel te verhelpen zijn, en als het dat niet is, is het toch zaak zo snel mogelijk aan te pakken. Ik ken aardig wat mannen op leeftijd bij wie maar net op tijd actie werd ondernomen en daardoor een zwaarder traject hadden dan nodig. Wel goed gekomen gelukkig, maar nu heb je er last van, dus beter niet je kop in t zand steken joh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. 

Respect hoe je je herpakt, @Sowhat. En sterkte. Ja, dag 1, geen wedstrijd. Zoals een vriend zei toen ik hem complimenteerde over zijn lange cleantijd ten opzichte van mijn vele terugvallen enzo....

we zijn allen maar 1 armlengte verwijderd van het  eerste glas.

hij demonstreerde dat met het verhaal van twee verslaafden in herstel die  de armen naast elkaar legden en constateerden dat dat bij beiden hetzelfde was, ongeacht de cleantijd. 

hier een letterlijk pijnlijk nachtje. Ook geen kop in t zand steken. Binnenkort extra controle bij de huisarts. Alles wordt grotendeels nu gegooid op de EDS. Lopen gaat slecht, maar dat deert me niet zo erg als de vele pijn op de borst  en rug. Want de angst voor weer...die rotziekte..... Zit er hard in. Das niet goed. 

Vanochtend vrij rustig aan met kleine klusjes thuis en vanmiddag wordt eindelijk mn zonnescherm geinstalleerd op mn balkon. Kan ik meer in de schaduw zitten en hopelijk veel meer gebruik maken van mijn balkon. Na een dik jaar wachten op toestemming en daarna op levering dan eindelijk zover.;)

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Ik log even in om Sowhat een hart onder de riem te steken. Bij dezen. Ik heb veel bewondering voor jouw kracht.  En ik wil je ook bedanken, Sowhat, dat je jouw verhaal hier gisteren hebt gedeeld.  Ik was er echt even stil van. Het maakt mij, zoals jowan denk ik zou zeggen, "nederig". Dat is even goed voor me. Dank je wel dus en veel liefs en hugs van Yo

 

 

bewerkt door Yogajuf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

een hele goede morgen allemaal,

Hier een heerlijk dagje vrij

Sowhat,
Toch ook even een knuffel van mij
Fijn je hier weer te lezen, met een kopje koffie

Buiten mistig helaas, maar moet beter worden vandaag
Ochtendgym en geheugentrainer zit er ook al weer op

Lars,
Hoeveel mannen denk je dat de dokter dagelijks op zijn spreekuur krijgt met klachten zoals die van jou ?
Nou dan !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...