Spring naar bijdragen

Ik ben Menno


MennoJerry

Aanbevolen berichten

Hallo. Ik ben Menno. Ik ben 33 jaar. Heb een alcoholverslaving. Heb inmiddels 2 keer een dagbehandeling gehad en ben 1 keer 16 weken intern opgenomen geweest. Ik ben er nog steeds niet vanaf en heb enorme zelfmoord neigingen. Ik heb alles om me heen afgebroken. Ik had alles, nu heb ik niks meer. Geen vrienden, geen vriendin, geen huis, geen werk. Ik ben heel erg radeloos. Ben momenteel weer aan het drinken. Veel, want ik ben een binge drinker. ik heb al zoveel geprobeerd. Ik kom niet van dat trieste gevoel af. Dit is mijn laatste poging. Hoe leer ik ermee om gaan? Ik weet het niet meer..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Menno.

Goh, da's een verhaal...

Drink je nu, op dit moment?

Kun je iemand bellen?

AA mensen of een andere instantie? 

De instelling waar je eerder opgenomen was?

Je kent het bestaan van hulplijnen bij gedachten aan zelfdoding? Sensoor, 113?

 

Radeloos zijn, het niet meer weten is afschuwelijk. Blijf er niet alleen mee zitten.

Heel veel sterkte.

 

 

 

 

bewerkt door kruidenthee67
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Menno welkom! Fijn dat je zo eerlijk bent en super naar hoe je je voelt. Trek aub aan de noodbel bij bovenstaande instanties: je bent het waard!
En (nog) meer drinken zullen je zelfmoord ideeën alleen maar versterken....

Heel veel sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Menno. Allereerst een hele dikke virtuele knuffel. Door blijven ademen, en hulp zoeken. Ik heb zelf op dit moment heel veel aan de aa-meeting, daar leer je vanzelf nieuwe mensen kennen, wat vrienden kunnen worden. En dat zijn mensen die jou beter begrijpen dan wie dan ook. Geef jezelf alsjeblieft nog een kans!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

welkom Menno,

alcohol, depressies en suicidale neigingen zijn vaak met elkaar verbonden, ik heb er 3,5 jaar onder geleden. Sinds ik gestopt ben nog een poosje en daarna nooit meer! Ik lees het vaker op dit forum, dus neem jezelf alsjeblieft serieus en stop definitief met drank.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Menno, 

Wat zit jij in een heftige situatie. Goed dat je hier bent gekomen om er over te praten. Wij herkennen ons allemaal wel in jouw (verslavings)problemen, dus je zit wat dat betreft op de goede plek. 

Ik lees dat je nog 3 weken op een nieuwe behandeling moet wachten. Wat lang duurt dat; ik kan me voorstellen dat dat een enorme berg is je is. 

Wij zijn er in ieder geval om tegen aan te praten en uiteraard kan je ook altijd een hulpverlener inschakelen. Ik vind dat AA waar Lady Jane het over heeft ook wel goed klinken. Dat is in ieder geval best gezellig. Al klinkt dat misschien wat gek. 

Heel veel sterkte in ieder geval en we horen graag weer van je. 

Kijk trouwens ook eens op de dagdraad bij Ditjes en Datjes. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Menno, laat alsjeblief even van je horen? We kennen elkaar natuurlijk niet persoonlijk, maar wij alcoholisten in herstel maken ons al snel zorgen om andere alcoholisten, al dan niet in herstel. Zou fijn zijn om te lezen dat je bovenstaande leest!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn om van je te horen, en ook fijn om te lezen dat je dinsdag naar een kliniek kan!! Hoop dat ze je daar vast houden tot je er weer een beetje vertrouwen in begint te krijgen, het is niet niks!!

En ik ben heel blij om te lezen dat je moeder je nog niet heeft opgegeven. Geef jezelf ook niet op alsjeblieft!!  Dat het nu niet veel beter gaat kan ook niet anders, het heeft tijd nodig, heel veel tijd. Gun jezelf die tijd ook!! En blijf vooral schrijven hier!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik ben erg blij dat hier mensen zijn die het begrijpen. Ik wil echt heel graag weer normaal functioneren. Helaas neemt de verslaving de overhand. Dinsdag ga ik dus naar de kliniek. Het geeft een stuk rust. Heb nu even geen suicidale gedachtes. Ik geef het nog een kans. En hoewel ik begrijp dat het heel moeilijk gaat worden allemaal, ik ga mn best doen om mezelf weer terug te vinden. Dank jullie wel voor jullie lieve reacties. Ik mag mn telefoon meenemen naar de kliniek dus ik zal zeker blijven schrijven hier. (L)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...