Spring naar bijdragen

Woensdag 26 juli


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Lars en overige frummers. 
Hier ook op tijd wakker. 
De douche al gehad, maar pfff, nog zo slap als een vaatdoek. 
Wel een stuk beter dan gisteren gelukkig. 
Eerst maar een bakje. 
post-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg

Fijn dat jouw kleindochter naar huis mag Lars. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga zo weer naar de bakkerij. Vandaag mag ik een appeltaart bakken. Volgens mij is dat aardig wat werk. Ben benieuwd of me dat gaat lukken hoef het gelukkig niet alleen te doen. Vanmiddag maar weer eens een ijsje halen is denk ik al een week geleden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen

 

He, wat fijn...geen regeldruppels op mijn dak, maar een voorzichtig zonnetje.

Schrijfopdracht weer achter de rug...de morgenstond....

Deze week mijn 2e droge maand in...jaja...ik weet het dag voor dag...dat doe ik ook!

Vandaag drink ik niet.

 

Maak er een mooie dag van allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Laatste daagjes werken. Ik houd het net vol. Meer niet. Of eigenlijk... net niet. Maar na de vakantie over vervolg nadenken. 

Nu kleine meditatie. Douchen en zoef!

lars... niet te veel rozijnen graag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen kanjers:rose:

Von. gelukkig dat het wat beter gaat. Wat heb je nu?

Kruid. ik heb hier ook geen last van regendruppels. Ruikt lekker frits hiero.

Hier is het nog steeds niet denderend s' ochtend. Maar sinds ik van de Lorazepam  af ben wel beter. God wat duurt alles toch lang als  je wacht op verbetering zeg.

Verder  zal ik ook weer weg moeten bij het AC. Raar hoor ik voel me daar zo fijn en prettig. En als je vraagt wie dat kan beslissen weet niemand het antwoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei bolletje:

God wat duurt alles toch lang als  je wacht op verbetering zeg.

Daar zit dan misschien ook wel het begin, lieve bol (en dat Is dan ook een beetje wat ik afgelopen dagen probeerde over te brengen).

Niet meer w8n op verbetering. Juist dát houdt verbetering tegen. Althans....bij mij. 

En goedemorgen allen. Mijn bus nog steeds bij garage. Het komt in orde (joepie) maar het gaat wel wat kosten (jammer). t Is niet anders. Moeten een aantal andere wensen maar even wachten. Word ik ook niet minder van. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van 3.6 km wandeling heeft het me goed gedaan ? Weet niet nog steeds een druk op mijn hoofd maar ik zet door vandaag drink ik niet

lars lekker hoor zelfgemaakte appeltaart heb ik ook wel zin in beetje kaneel misschien.

waar staat AC voor bolletje 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. 

Jullie allemaal bijgelezen. En ik lees fijne berichten. Appeltaart, tweede droge maand in, wat beter voelen, van lorazepam af.. Etc ec.

ikzelf heb een rustige dag vandaag die ik ook rustig kan starten. Even geen verplichtingen. Straks komt iemand even een kopje koffie drinken. Dat is gezellig. Ik ga me een beetje beter voelen, maar t houdt nog niet over. Maar goed, ik weet dat het beter zal worden als ik geduldig ben en blijf en met mildheid naar mezelf kijk. Kleine stapjes. En me niet laten verleiden tot dingen die van mij moeten eigenlijk maar ( nog) niet kunnen. Doel vandaag: droog en rustig aan. En dat is even genoeg. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...