Spring naar bijdragen

Donderdag 27 oktober


Momentum

Aanbevolen berichten

Lees dat Albert Remmo weer terug is en echt aan de slag gaat, top Albert.  :rose:

jowan gefeliciteerd met jouw vier jaar. En inderdaad, wat straal jij geluk uit! 

Meya feessie gehad, maar dat heb jij niet alleen gedaan, want dan had je echt geen tijd gehad 

om tussendoor berichtjes te versturen  :P Good lord, ik herinner me de feessies van mijn kinders nog wel: 

13 van dat spul dat bezig was en inderdaad gewoon ouderwets koekhappen, eierlopen, snoephappen uit een 

bak water, chips eten met wanten aan en pollepels, spijkerpoepen en ga maar door...... was dood na zo'n middag  :wacko: ... 

Basta, dank voor jouw compliment van gistermorgen, moet er van blozen... :wub:

Heb voor het eerst (?) wat op het muziekdraadje gezet. 

Vandaag is het drie jaar geleden dat Lou Reed stierf. 

Wat heeft die man schitterend werk achtergelaten... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen.

 

Het is al een perfecte dag.

Nu alleen mijn zienswijze daarmee in overeenstemming brengen en houden.

Ik ben bepaald geen ochtendzonnetje. Doorgaans breek ik in de loop van de dag echter wel door.

Moet ik even tot me door laten dringen dat vandaag weer een perfecte dag is, een "godsgeschenk"... :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag bezoek van schoonzus. Hoop dat het weer wat opklaart, het is nog zo donker.

Met mijzelf lijkt het wat beter te gaan. Niet meer de hele dag dat gehuil, want wat heb ik dat veel gedaan zeg.

Verder kom ik tot de ontdekking dat ik al bijna een jaar geen refusal meer geslikt heb. Gewoon vergeten. Ga er maar niet meer aan beginnen, de weerstand tegen drank is nog even groot als voor mijn herseninfarct. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...