Spring naar bijdragen

Donderdag 20 oktober


Nadia

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 

Hier uitgeslapen, was gisteren laat thuis. 

Lekker gedoucht, badkamer gelijk maar even gedaan. 

En inmiddels staan koffie en thee klaar. 

post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg
Het is nog behoorlijk donker, nu is het droog, maar er is weer aardig wat regen gevallen. 
Hoewel ik het idee heb dat het bij ons nog wel meevalt... we hebben zelfs aardig wat zon gehad hier in het noorden gisteren... 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, weer terug van de fysio

Eerste bakkie koffie zit erin nu.

 

Ze heeft ook naar mijn rug gekeken, en zegt dat het waarschijnlijk een scheurtje in mijn tussenribspier is.

Dat het zelfs kan, dat de ribben zo in de verdrukking hebben gezeten, dat de ribben misschien ook iets gekneusd zijn.

Ze had het over weefselschade, wat zeker wel tot 6 weken kon duren.

Nou, daar ben ik dan lekker mee !

Heel voorzichtig af en toe strechen, en warmtezalf gebruiken.

 

De hiel was weer ietsje voorruit gegaan, en de behandelingen worden even gestopt.

Over 2 weken nog een keer opmeten, om te kijken of de hiel verder spontaan geneest,

Ja,ja we worden oud :(  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Vonneke het zaakje wordt vanavond na gekeken en dan weet ik of het ontstoken is. Voor de rest zal ik blij zijn als ik weer gewoon kan eten.

Hé Rap. dan maar rustig aan doen hé? Als dat lukt.

Ja hier is het nog steeds niet zo goed. Heb nog steeds last van sombere gevoelens. Het duurt allemaal zoooooo  lang het lijkt net of de psych. het niet zo serieus neemt. Zei hij vorige week dat de medicatie moet veranderen en vervolgens ga ik zonder recept naar huis. Duurt het weer 14 dagen voordat ik daar op terug kan komen. Ik denk vaak, ze kunnen  naar Mars reizen, ze kunnen hele wijken plat bombarderen, maar een depressie een beetje sneller oplossen dat gaat niet.Dan word ik wel een pissig.  :(

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hier is het nog steeds niet zo goed. Heb nog steeds last van sombere gevoelens. Het duurt allemaal zoooooo  lang het lijkt net of de psych. het niet zo serieus neemt. Zei hij vorige week dat de medicatie moet veranderen en vervolgens ga ik zonder recept naar huis. Duurt het weer 14 dagen voordat ik daar op terug kan komen. Ik denk vaak, ze kunnen  naar Mars reizen, ze kunnen hele wijken plat bombarderen, maar een depressie een beetje sneller oplossen dat gaat niet.Dan word ik wel een pissig.  :(

 

Goh, laat ik net op dit verhaal stuiten, want hier is het vertrouwen in de psychiatrie ook zo langzamerhand gedaald tot onder 0.

 

http://www.noraderuyter.nl/vertrouwen-en-gelijkheid-de-kracht-van-de-ervaringsdeskundige/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spirit wordt niet serieus genomen, Bolletje ook niet.

 

Ik wordt mijn inziens tè serieus genomen maar iedereen zegt tegen mij

dat dat wel moet bij mij. Net ook weer wordt ik gebeld waarom ik niet ben "komen opdagen".

Nou sorry hoor, hadden we een afspraak dan, ja naar het schijnt.

dus ik zeg gewoon zo van oooh nou ja daar weet ik niks van, wanneer spreken we af?

Krijg ik me de wind van voren van dokter opnieuw geheugentest werd zomaar ineens gepland  en "hoe staat het met niet of wel drinken".

 

Kijk, dan moet ik nu heel erg mijn best doen om niet keiboos te worden.

Bemoei je er niet mee man.

 

Dit was misschien al de geheugentest. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...