Spring naar bijdragen

Donderdag 25 augustus


Claartje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen.

 

Vandaag zou zomaar weer zo'n diamantje kunnen zijn om aan m'n cleantijdsnoer te rijgen.

Het diamantje van gisteren is inmiddels toegevoegd. Het wordt al best een lang snoer.

Toch vind ik dat diamantje van vandaag meer de moeite waard dan dat hele snoer.

 

Dat snoer ligt in m'n kast te wachten op het volgende diamantje, terwijl het diamantje van vandaag m'n aandacht verdient en krijgt.. 

..polijsten is een secuur werkje. Ik heb 24 uur de tijd om van het cadeautje dat ik (weer) gekregen heb een prachtexemplaar te maken.

24 Uur is precies de tijd die ik daarvoor nodig heb mits ik dát doe wat nodig is en ook dat láát wat nodig is.

Me blind staren op behaalde resutaten ontneemt me de aandacht die ik vandáág nodig heb.

Vandaag vergt de unieke aandacht die alleen vandaag geldt. Routine kan handig zijn maar mag m'n aandacht niet vervangen.

Elke dag, elk diamantje is uniek, is anders, eist volledige aandacht.

Alleen vandaag telt. Alleen vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Keep your money in your pocket and your eyes at the prize.

Vind ik een mooie uitspraak, hoewel prize misschien price moet zijn...dat hoor je niet.

Vanmiddag naar het strand met een vriendin die 'm wel lust. Dat vind ik niet vervelend. Ik wil vandaag niet drinken. Het idee dat ik vannacht ook nog eens ga zweten omdat ik gedronken heb, daar heb ik geen zin in!

bewerkt door Nadia
Link naar opmerking
Deel via andere websites

is het een idee om bij het dagpact

i.p.v een droogmelding wat uiteindelijk 

de bedoeling is en zo te lezen het

vrijwel iedereen wel lukt een mislukte

dagpact o.i.d. te posten en zo minder

korte en eigenlijk overbodige berichtjes

op de daglijn krijg ??

 

Dagpact:
Claartje
Zbb 
Lieve
Lars
Vol
Bor
Nadia

Skyer

MarQ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat je alleen meld als je dagpact

niet gelukt is en misschien zo ook wat

steun kan krijgen in plaats van

je inschrijven voor het dagpact en

droog afmelden want het lijkt dan of er veel

gepost is op de dagdraad maar is in feite 

niet zo ........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het ook een krachtig signaal kan zijn, 'kijk, zij hebben het allemaal gered vandaag. Dat moet ik ook kunnen.'

Ik vind het niet overbodig. Ik hou van de routine en van het idee dat ik me geslaagd af kan melden. Ook de likes vind ik dan leuk.

Ik weet wel dat ik het vooral voor mezelf doe, maar er is hier helemaal niemand thuis die me er waardering voor geeft en die waardering helpt me wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op zich niet verkeerd als je er lichter over denkt Marq, tenminste, ik vat het op als een signaal dat het best goed met je gaat. Klopt dat?

 

op zich gaat het goed maar ik moest er wel voor naar de Detox met een crisis opname 

en dat was niet gezellig....ik heb dit ook nooit zonder dit kunnen bereiken

 

voor mij geld dat het in het nu is en geen idee hoe het morgen kan zijn

en dat klinkt misschien gek  maar ook weer niet...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar eigenlijk (o, gut, daar heb je hem ook weer!!) zou je je pas 's morgens moeten afmelden voor het dagpact, vlak voordat je je

opnieuw aanmeldt voor het volgende dagpact. Hoe sneu zal het zijn als je je 's avonds al vroeg hebt afgemeld en dan in een

"moeilijke" nacht alsnog voor de bijl gaat. De dag heeft 24 uur, het dagpact is mijns inziens dan ook 24 uur van kracht, van aanmelding

tot aanmelding, dus... :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...