Spring naar bijdragen

Vrijdag 27 november 2015


Gast Lila

Aanbevolen berichten

Goedemorgen!!

4 uur wakker door een nare, levendige drankdroom. Blijf maar op, over een uurtje gaat de wekker.

Vandaag een halve dag werken. Vanavond een etentje met collega's. Gezellig, heb ik zin in!

Fijne dag allemaal❤️

Dagpact:

Lila

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal, :sun:

Wijfie ik hoop dat je vannacht goed en rustig geslapen hebt, J. is nu in goeie handen. Nu kunnen ze in het ziekenhuis ook kijken naar het gedrag van J. Misschien komt er dan meer schot in en krijg je eindelijk hulp zodat je er niet meer alleen voor staat. :heart:

 

Lila geniet vandaag maar lekker hoor, en als je het droog houdt moet jij eens kijken wat dat een kick gaat geven.

 

Finiks die rust komt er wel weer. Weet je ook waardoor je zo onrustig bent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorige week, in de vierde week droog, was de trek plotseling weg. Ik drink dagelijks op trekmomenten water met citroensap omdat dat moet van Burchill en tevreden stelde ik vast dat mijn brein zich in de luren laat leggen: ik kreeg rond vier uur trek in citroensap.

Vannacht kwam mijn brein met een vergeldingsactie. In mijn droom enorme uitzichtloze ruzie met mijn ouders. En ik dronk citroensap met driedubbele tik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Tandarts geweest voor controle en tandsteen verwijderen. Weer een half jaar "vrij".

Dynamo in acadiane vervangen. Daarbij weet je nooit hoelang je "vrij" bent...

Zometeen boodschappen doen.

Vanavond lof met ham en kaas en aardappelpuree.

 

Alle drinkers: succes met stoppen.

Alle niet-drinkers: succes met gestopt blijven.

Alle minderaars: succes met geminderd blijven.

Alle zieken: beterschap.

Alle mantelzorgers: chapeau!!

En een ieder die zich in bovenstaand rijtje niet kan (terug)vinden wens ik ook een goede en/of leerzame dag.

:sun::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorige week, in de vierde week droog, was de trek plotseling weg. Ik drink dagelijks op trekmomenten water met citroensap omdat dat moet van Burchill en tevreden stelde ik vast dat mijn brein zich in de luren laat leggen: ik kreeg rond vier uur trek in citroensap.

Vannacht kwam mijn brein met een vergeldingsactie. In mijn droom enorme uitzichtloze ruzie met mijn ouders. En ik dronk citroensap met driedubbele tik.

 

En ik krijg dan zin in een verkwikkende kop 'Inca maté' thee  :clock:  :D

Binnenkort wat typische toebehoren hiervoor aanschaffen; Een heerlijk en helder ritueel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...