Spring naar bijdragen

Ik zoek een mailmaatje


Jeanne

Aanbevolen berichten

Hoi Jeanne, welkom hier op dit forum :rose:

Willen stoppen of minderen en dat dan maar een paar dagen volhouden ken ik erg goed. Ik ben jaren aan het rommelen geweest met allerlei varianten daarvan.

Wat dat betreft ben je hier in goed gezelschap, denk ik.

Ik heb hier op het forum meerdere malen gelezen, dat als je veel drinkt, je daar goed depressief van kunt worden. Ik meen dat het leven weer lichter wordt voor die mensen als ze stoppen met drinken. Ik heb daar zelf geen ervaring mee. Bij de GGZ lijken ze de relatie om te draaien. Misschien hebben ze gelijk.

 

Je vraagt om een maatje om mee te e-mailen. Je bent op zoek naar steun en contact met een "soortgenoot". Iemand die zelf bekend is met de problematiek rond drinken.

Contact hebben met soortgenoten is voor mij erg belangrijk gebleken. Als je een maatje vind om te e-mailen, dan is dat een op een contact. Prima natuurlijk, maar misschien ook wat beperkt. Je zou daarnaast kunnen overwegen om meer of minder actief met het forum hier mee te doen. Voordeel is dat je meer informatie krijgt, meer tips, meer reacties.

 

Ik wens je veel succes hier en hoop dat je oproep je wat gaat opleveren. Na dit bericht stuur ik je een PB, een persoonlijk bericht, met daarin wat informatie over het forum. Dat kan je helpen met je weg hier vinden, mocht je daartoe besluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met Naltrexon nen het voorschrijven daarvan heb ik geen ervaring, Jeanne. Je zou van zo'n man toch mogen verwachten dat hij zich dan ergens in verdiept.

Heb je mijn PB-tje gevonden?

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi ik ben Arja. Ik ben ook op zoek naar een maatje. Ben 55, ook bekend met GGZ, waar ze ook kunnen helpen met alcohol. Helaas heeft dat niet voldoende geholpen. Drink niet iedere dag veel maar met tussenpozen van een paar dagen. Misschien kunnen we elkaar helpen.

 

groetjes arja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...