Spring naar bijdragen

Zaterdag, 5 september 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Goeiemorge,

 

het niet drinken gaat me goed af, wel mis ik de uitspattingen, spanningen, die het drinken meebrachten, vaak niet zo positief allemaal! Ik ben andere dingen aan het zoeken, die me een gezondere spanning geven, alleen vlot dat nog niet zo erg.

Gerrit wat ben je allemaal aan het slopen?

 

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, merk dat ik boek lezen veel makkelijker doe in de sauna als thuis. Thuis ga ik allerlei dingen doen waaronder online afgeleid zijn. Gisteren in de sauna lekker boek mee en half uurtje lezen kwartiertje sauna, even zwemmen en dan weer lezen. Wat een zwaar leven heb ik toch. Daarna lekker geslapen. Wel keiveel spierpijn, dat benen trainen in de sportschool was toch weer onmatig, 5 sets squat 5 sets deadlift moet je ook niet doen als je het al weken niet gedaan hebt.

 

Plof, succes met je nieuwe baan. Hoop dat het meer hobby als baan is. Dat het leuk is om te doen en er nog voor betaald krijgt ook. Have fun :)

Eline, veel plezier in de stad met het juist opeten van lekkere hapjes.

Jopie, lekker jeugdherinneringen ophalen, dat jij zo'n dievegge was, nooit achter je gezocht ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de steun. Ik denk dat ik het vandaag echt nodig zal hebben. Dit is zo'n dag waarop alles misgaat. Ik ben vanochtend al door de hele stad geweest omdat ik nog dingen moest doen, maar geen tijd heb om het op een andere dag te doen. Krijg ik met mijn lekvrije band een klapband. Vervolgens fiets laten staan en met de tram naar huis. Rijdt de tram ondanks stopteken gewoon door waar ik er uit moest. OV-chipkaart is nu leeg, want de NS heeft aardig zitten plunderen. Dus de komende dagen alles lopend doen. Ik vraag me af wat er nog meer mis zal gaan vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al tijden ingelogd en vergeten goedemorgen te zeggen...

 

bij deze dus.... :D

 

Over het nieuwe hondje hier pittige discussie.

 

Ik wil een Beagle - Ouders willen weer een engelse cocker en broer een Amerikaanse,

 

dus het worden er of drie of .. :face-icon-small-shocked:

 

Maar goed zullen we vast uitkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de steun. Ik denk dat ik het vandaag echt nodig zal hebben. Dit is zo'n dag waarop alles misgaat. Ik ben vanochtend al door de hele stad geweest omdat ik nog dingen moest doen, maar geen tijd heb om het op een andere dag te doen. Krijg ik met mijn lekvrije band een klapband. Vervolgens fiets laten staan en met de tram naar huis. Rijdt de tram ondanks stopteken gewoon door waar ik er uit moest. OV-chipkaart is nu leeg, want de NS heeft aardig zitten plunderen. Dus de komende dagen alles lopend doen. Ik vraag me af wat er nog meer mis zal gaan vandaag.

 

Ach joh dat heeft gewoon te maken met de wet van Murphy, duurt vaak maar een dag. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uurtje wezen shoppen met zoon.

Gelukkig is hij ook geen shopper.

Boodschapjes weer binnen.

Nu met de rust in huis (kids zijn bij hun vader) een soepje maken.

Soppen met brood.

Vanavond languit op de bank en bijtijds mandje in, omdat ik morgenochtend weer een vroege invaldienst heb.

Binnenkort mijn overuurtjes (80 uur) maar eens opnemen.

Merk dat ik erg moe ben de laatste tijd en daardoor toch wat rare kronkels of ik er voor mijn rust niet een borrel op moet nemen.

Teken voor mij voor een stapje terug...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...