Spring naar bijdragen

Maandag, 3 augustus 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen!

 

3de koffie zit er weer in.

Ga vandaag beginnen met er een "ik kan wel nog wat" dag van te maken, in plaats van "ik kan momenteel niks" dag.

Zit al veel te lang stil. Heb geen spieren meer over.

 

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kabouter de laatste dagen denk ik net teveel aan drinken, ben een beetje de controle over mijn doen en laten kwijt door de vakantie, dus of ik ben aan het oppassen en daarna moe en dan daarna een soort lamlendigheid........dus deze ochtend op het vrwwerk, waar het nu heel rustig is, eens goed nadenken

hoe ik dit oplos....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen iedereen,

 

Soms valt het me op dat ik best bezig ben met het lief en leed hier. Zoals dat ik wakker werd en dacht aan Vlokje en haar ziekenhuis bezoek en ingreep. En aan Wijfie die van plan is SWO te bellen, hoop echt dat ze dat doet. Werd geiriteerd net toen ik las dat iemand het allemaal onzin en zelfbeklag vond. En Spud met haar ontsteking, kaboutertje en hoe gaat het met Yo... en Joris en de plannen van Fruitvlieg nu het geen weekend meer is. En ik hoe gaat het met mij....

 

Drank is ergens heel erg op de achtergrond en daar mag het blijven van me. Blij met dat dit zo is en voelt. Roken denk ik behalve in pauzes veel minder aan. Verder druk met werk en studie. En ik voel me ergens somber terwijl het best oke gaat. Voor een deel weet ik waarom en voor een groot deel snap ik het niet. Drinken in geen geval.

 

Nu douchen en ontbijten en aan de slag weer.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen!

 

Ietje gefeliciteerd met je verjaardag. Het grootste cadeau doe je jezelf maar, ook vandaag. Ik hoop dat het geen lastige dag voor je wordt?

 

Ik heb wat hardgelopen voordat het echt warm wordt. Straks een stuk fietsen met mijn vrouw.

 

Fijne dag voor iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft.

 

Ik hoop dat het voor Vlokje wat meevalt vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...