Spring naar bijdragen

Dromer


finniks

Aanbevolen berichten

Al vanaf jongs af aan ben ik een dromer

Mijn eigen hoofd en wereld Is veiliger en mooier dan de realiteit. Mijn verbeeldingskracht Is erg groot en soms lijkt het zo echt dat ik bijna zou geloven dat ik het heb meegemaakt.maar vanaf het moment dat ik in aanraking kwam met alcohol zijn mijn dromen veranderd en ben ik in gedachten dronken,kan dit ook helpen met het feit dat ik de wil om dronken te worden niet kan loslaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

finniks wellicht ben je teleurgesteld dat jouw nieuwe draadje niet met veel reacties beloond is....................jammer

 

Ook ik weet niet goed waar je in dit draadje qua herkenning of hulp naar toe wilt. Laat niet onverlet dat ik je posting herken uit verhalen van anderen; na het eerste glas was het als Thuiskomen. Einde onbegrip, einde alleen-zijn en einde Leegte. Einde zoektocht naar ................ja naar wát eigenlijk?

Ikzelf heb er lang over gedaan om te beseffen dat gedachten een maaksel van mijn beperkte brein zijn. Vinden dat Het Klopt is niet een situatie, maar een bedenksel van mijn brein. Mindfucking. Mindfulness zette mij met de benen op de grond.

 

Finniks, wat ik lees bij jou doet mij denken aan mindfucken. Dit kan regelrecht je smoezenboek in. Sorry voor de harde toon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...