Spring naar bijdragen

Zaterdag 25 oktober 2014


Kipje

Aanbevolen berichten

Gisterenochtend geen tijd...

Vandaag ben ik één van de vroege vogels.

Lig al ff wakker...meestal slaap ik wel weer in...nu lukt het niet.

Dus dan maar wat nuttigs doen:

 

Dagpact:

jowan

Kruidenthee

 

Zo...kan ik zo weer met een gerust hart mijn warme bedje in om toch nog een paar uurtjes slaap te pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 


Eerst maar even koffie en thee zetten


post-1140-0-93417500-1387693255_thumb.jpgpost-1140-0-59220500-1386047472_thumb.png

Tis nog hartstikke donker, hoop dat het droog is én blijft, want ik ben vandaag heel veel buiten. 

 

Even gisteren teruglezen... 

En natuurlijk kun jij op het dagpact Kipje. 

Gewoon even het pact zoals het er staat kopiëren en plakken en daar dan jouw naam onder zetten: 

Dagpact:


jowan


Kruidenthee


Kipje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt groot gelijk Blondie, wat een kul om op het laatste moment de boel om te willen gooien. 

 

Goedemorgen Kabouter, ben niet helemaal bijgelezen om eerlijk te zijn, maar is zoonlief dit weekend uit logeren, zodat jij je handen wat meer vrij hebt? 

... zit me net te bedenken dat dat inderdaad zo is... je vriendin had die vreemde move gemaakt toch om jou niet vanavond maar morgenmiddag te vragen... 

Hoe is dat afgelopen? Gewoon lekker vanavond gaan? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, tsss kwam tijdens het wandelen op de Heresingel een man tegen die niet meer kon fietsen, nauwelijks kon lopen....

 

Blondie feest ze vandaag.....

 

Yvonne dank weer voor de koffie

 

Kabouter wat goed dat je de troep hebt weggegooid

 

Agnieta.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjesus Kabouter! Je leest wel eens over zulke dingen, maar het gewoon meemaken - na wat je al hebt meegemaakt - is weer wat anders. Wat een raar stelletje. Alsof je zomaar even een kind kunt wegzappen of een nieuwe partner kunt binnen-swipen. Een vriendin van ons stond voor dezelfde keus qua zwangerschap en ondanks dat het haar en haar vriend soms zwaar valt zijn ze toch heel gelukkig met hun zoontje. Clowntje noemen ze hem (nog) niet. Op de een of andere manier spreekt daar nog een diepere acceptatie uit dan zij nu hebben - 

 

Dus eh - verzin wat leuks voor jezelf! Schoenen, de kapper, een boek, weet ik veel. Of een zonnebank. Doe eens gek en laat iedereen lekker in hun sop gaarkoken. Het leuke van leven op aarde is dat we allemaal aan de beurt komen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve mensen. :sun:

 

Kaboutertje het is nogal wat dat je daar schrijft zeg. Ik heb nog al moeite met mensen die gaan koppelen, zeker als die persoon er nog helemaal niet klaar voor is.

Fijn dat die andere vrienden jou het gevoel geven dat ze je helemaal accepteren. Hartstikke goed trouwens dat je niet alleen blijft dit weekend.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen frummers!

zo te fietsen met maatje en daarna

dochter zien volleyen.

Vanavonbd nog een dienstje draaien

en dan is de dag weer omgevlogen.

 

Kabouter je bent een reus!

Koppelpogingen kunnen heel vernederend zijn

en het lastige is dat ze nog zo goed bedoeld zijn,

alhoewel niet geheel zonder ego ben ik bang.

Dier mensen hadden graag de credits gehad ook

als het koppelen gelukt was, dus je maakt het ze wel lastig hoor foei! :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...