Spring naar bijdragen

Donderdag 2 oktober


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Jowan. 

Snel maar even koffie en thee zetten. 

post-1140-0-93417500-1387693255_thumb.jpgpost-1140-0-59220500-1386047472_thumb.png
Ik heb een korte nacht achter de rug, avonddienst gehad en kan dan niet gelijk mijn bed induiken als ik thuis kom. 
Wel heerlijk geslapen die uurtjes. 
Vanavond maar wat vroeger mijn bed in stappen... 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

Hier een zware nacht, zoon ziek, oma onderweg want er moet gewerkt worden de hele dag! Super dat dat kan. Manlief is dan vanmiddag weer vrij.

Heel erg hopen dat hij snel beter wordt want ik zou morgen een extra dag weken om wat min uren weg te werken....en om nu nog vervanging te moeten regelen wordt lastig.

Drank maalt weer rond in mijn hoofd, negeren werkt niet dus een andere aanpak wellicht. Voor nu gaan werken met een veel te zwaar hoofd, en dan ook nog met tegenzin want vandaag met die collega die achter mijn rug om naar de manager is gestapt om te klagen over mij. Dat hakt er veel meer in dan ik had gedacht, en dan maar doen alsof er niets is vanwege de cliënten en stagiaire die rond loopt. Dat kost me zoveel energie dat ik dan helemaal kapot ben na die tijd. Maar ja, niet klagen maar dragen. Klaag hier wel erg veel merk ik, sorry! Maar hier kan het en ergens anders doe ik dat niet, misschien moet ik dat maar eens gaan doseren.

Dribbel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp het Agnieta. 

En ja, het is triest als je anderen ziet afglijden. 

Maar dan is het goed dat jij keuzes maakt. 

Zij moeten hun eigen leven leiden... of lijden, dat zijn hun eigen keuzes. 

Hee meis. ik  móet nu echt gaan... 

Maar ik denk aan je.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

 

Weer vreselijk vroeg wakker vandaag, terwijl dat niet hoefde.

 

Agnieta,

Ik denk te begrijpen wat je bedoelt.

Maar probeer niet de last van de hele wereld op je schouders te nemen.

Je hebt het zelf al zwaar genoeg.

 

En oh ja,

Vandaag drink ik niet, en de rest van de week ook niet, en daarna ga ik weer een nieuw pact aan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed,

Ik ga op weg..

Ga lopen naar mijn werkadresje

Frisse lucht,beweging, zal me goed doen,na die vreselijke grote kom havermout met een forse banaan.

Havermout ook nog veel te dik uitgevallen, dus goed volgegeten nu.

 

Agnieta,

Spiegeltje, ja heel herkenbaar allemaal.

Laat het ons helpen op het goede pad te blijven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aardig liedje voor Agnieta, Ricky Nelson: Garden Party.

 

Hij was ster in de 50's, zoop zich binnenstebuiten en zingt in dit liedje over hoe hij jaren later op een party aankomt en iedereen van alles van hem verwacht, vindt dat hij dik en oud is geworden, over hem praat. Dan zijn tekst:

 

'it's allright now, I've learned my lesson well, you can't please everyone so you gotta please yourself"

 

zoek maar op spotify, zet op repeat, en laat iedereen die ten onder wil dat vooral doen - jij hoeft niet uit solidariteit mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...