Spring naar bijdragen

Maandag 15 september


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 

het weekend is weer voorbij, vandaag ook weer werken. 

Tis nog helemaal donker, maar ik hoor al een enkele auto... 

Vogels slapen nog... 

Ik zie dat Gipsy al koffie en thee heeft gezet in de Ardennen... 

Ik begin met een bakje thee. post-1140-0-31290000-1387265425_thumb.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne dag Blondie, werk ze.... 

 

Tsja Eline.. wat voor de één enorm vroeg is is voor de ander eigenlijk al een beetje haasten, hihi. 

 

Hier hebben we weer niks geen mist of nevel, gaat nog wel komen de komende tijd. 

Sommige mensen hebben er een hekel aan, vinden het iets sinisters hebben. 

Ik vind het juist iets vredigs hebben, die stilte alsof er watten om ons heen zitten... 

 

Alleen niet zo prettig op weg naar mijn werk in de auto, hihi.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heeee Toinemans, wat leuk je te zien... en wat ben je vroeg :)

Ik hoop dat het hartstikke goed met je gaat. 

Maar ohohoh... ik móet weg, ben alweer laat.... 

 

Koffie en thee op de welbekende plaats

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg
 
Luitjes, maak er een mooie dag van... je weet nooit of er nog eentje achteraan komt... 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen, hier ook vredig buiten, daar focus ik me maar op dan......binnen ligt de trapleuning eraf, boze bui jongste en alle brokjes van de kat in de keuken want ons stuiterballetje liet de hele bak stuiteren......ZENNNN......

Gisteravond lastig, veel wijnen op tafel, bieren en port. Het hoort zo bij het eten ofzo, heerlijke wijn bij ieder gerecht en kaasplankje na met port....hmmmm....Maar ik neem dan gewoon aardbeien met hangop en ijs met een toef slagroom! Wat zat ik vol zeg!

Maar ook weer vol verbazing naar mijn vader, die rustig de auto weer instapt na 3 bier, 2 wijn en port. Ik zeg er dan wel wat van maar dat wordt me niet in dank afgenomen. Maar ja, die discussie hebben we al zo vaak gevoerd.

Moet gaan!

Dribbel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen.

 

Dag Toine, leuk je weer een keer te zien.

Dribbel, goed gedaan dat etentje.

Nancy ook een feestje doorstaan, pluim!

 

SKip, ik hoop dat de wiebeligheid weer voorbij is?

 

Fijne dag voor iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft en tot later.

bewerkt door MijnGerrit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers.

 

mijn klussen willen weer eens niet.

eindelijk uitgezochte rekeningen,

wil ik via digid checken en klopt die

code weer eens niet met mn wachtwoord.

En dat terwijl ik echt alles had opgeschreven dit keer.

Wil ik na 1/2 uur proberen nieuwe aanvragen, ligt die site

eruit. Dit gebeurde ook met de belastingen in het voorjaar.

Het lijkt dan net of mijn beetje discipline dan wordt gesaboteerd.

Kortom, ook onrustige nacht gehad, want wat werkt dat dóór zeg,

met piekers gaan slapen.

Misschien er maar eens extra vroeg voor opstaan en mijn ritme eens omgooien,

wie weet ben ik dan toch fitter en slimmer en vooral geduldiger.

Nou ja, ik ben dingen opgestart, alles ligt op volgorde en ik mag tussentijds

al een kleine beloning, spinnen en strand.

Morgen weer een dag.

erg he ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen kanjers. :)

Vannacht weer eens gedronken in m'n droom. Ik kwam hier binnen in mijn huis en mijn moeder stond te huilen, en zei "je hebt gedronken ik zie het aan je lopen. Je bent de laatste tijd weer aan het drinken hé?".

Ik dacht "Ik moet dat binnenkomen beter doen dus ging weer naar buiten, en deed het opnieuw. Weer huilde ze en zei hetzelfde. Ik ontkende zoals ik dat vroeger deed, maar had twee biertjes op en dacht "Goh dat ik daar nu al zo van zwabber".

Toen schrok ik. De laatste tijd???? En ik heb niets op het forum gezegd wat nu. Nu kan ik nooit meer met een goed gevoel zeggen, mensen drink niet meer ik doe het zelf ook weer.

Nou dan zeg ik toch niets. Maar dat merken ze zeker op het forum. Toen werd ik huilend wakker.

Bah wat een rot droom zeg, en dat na bijna 5 jaar droog te staan. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorige week heb ik mij aangemeld bij het weekpact. Ik heb het niet gered. Afgelopen zaterdag relatiestress en in het kader van wat kan mij het schelen flink de fout ingegaan. In een vlaag van verstandsverbijstering naar de supermarkt en als de beer eenmaal los is.....

Ik heb de neiging meteen naar de huisarts te gaan om desnoods aan de refu te gaan. Het kan ook zijn dat een week nog te hoog gegrepen voor mij is. Ik sluit me dus eerst maar weer aan bij het dagpact, dat ging beter. Ik heb met mezelf afgesproken dat als het weer fout gaat, ik me subiet bij de huisarts ga melden. Ik baal hier verschrikkelijk van, maar ga vol goede moed weer door hier.

 

Dagpact: 
Gipsy 
Blondie 

Nancy

Wimmelt

 

Ik ga zo sporten, dat helpt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, wat een nare droom; ik heb er zo ook een paar gehad de afgelopen maanden, inclusief in de droom het besef dat ik het op het forum moest melden. Behoorlijk benauwend allemaal. Dat je dat na vijf jaar ook nog kunt hebben bevestigd voor mij het beeld, dat ik dit onderwerp nooit los kan laten.

 

Wimmelt, sterkte maar weer; zet hem op. Mijn persoonlijke ervaring met refusal (antabus in mijn geval) is dat dat alleen niets oplost. De onderliggende mechanieken moet je goed in beeld krijgen, om aan de triggersituaties (emoties) het hoofd te kunnen bieden. Zet hem op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druk ik per ongeluk op herstel, weg tekst!

Bolletje, goed te lezen hoe het dus kennelijk in je systeem blijft. Ik hoop stiekem dat ik net als, wie ook alweer? , hij/zij schreef van de week : ik hoef dat spul niet meer! , dat echt zo kan ervaren en er dus echt vanaf ben en gewoon zonder bij na te denken verder kan leven. Ergens weet ik wel dat ik dat niet kan, dat het altijd een gevaar blijft. Merk wel dat ik het wat makkelijker hardop zeg, dat mij. Rem een beetje stuk is aangaande alcohol. Mensen weten soms niet zo goed hoe te reageren, dat vind ik dan weer grappig. Hoeft ook geen reactie op te komen, het is gewoon zo. Ik merk wel dat de meesten denken dat dit alcoholvrije maar voor even is. Hardop zeggen dat ik nooit weer wil drinken is een stap te ver. Week voor week, is er eigenlijk een maandpact?

Wimpelt, jammer en het gevoel, de volgende keer ga ik echt naar de HA herken ik heel erg. Heb ik uiteindelijk ook gedaan, hoop voor je dat het niet nodig is,

Agnieta, op naar de eerste week!

Net op school dochter geweest, vanmiddag telefonische afspraak met jeugdzorg over de zin-indicatie voor de Zorgboerderij, gaat weer heerlijk langs elkaar heen allemaal.

Dribbel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...