Spring naar bijdragen

woensdag 3 september


blondie6173

Aanbevolen berichten

Goeie morgen mensen :sun:

 

P. Mary sterkte met de verhuizing, en heel knap dat je dit zonder alc. doet. Jij komt er wel ;)

 

Jopske deze periode gaat ook weer voorbij. Ik hoop voor je dat dat snel is meis. :lips:

 

Vandaag wil ik weer veel gaan doen. Witten en de kleden nog een keertje doen.

Verder boodschappen enz. Jumbi heeft een aanbieding van r. gehakt. Even veel inslaan voor m'n hondjes. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emoties, uitzitten en niet meteen handelen! Als ik dat nou eens gewoon zou gaan doen! Is een goede voor mijn ' nog te maken kaartje'.

Op de andere zijde ' no, THANKS ', kreeg ik gisteren van een lieve collega van mij!

Gisteren toch migraine eroverheen gehad dus ik was gevloerd en daar ging mijn enige sportavond van deze week. Wat wel fijn Was is dat mijn man spontaan aanbood om de kinderen te doen en ik naar mijn bed kon. Wrs straalde ik het ook wel uit, hield op met flink doen en gaf aan deze nare hoofdpijn toe. Vannacht nog 2 x eruit voor nog een migrainetablet en later paracetamolletjes en nu zijn de scherpe kantjes eraf maar ben verre van fit. Vandaag met de gymlessen van mijn dochter meekijken en dan door voor de 9- jaarsprik, gelukkig hebben ze aparte hokjes voor speciale kinderen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 

Heerlijk geslapen hier, de mooie zonsopgang gemist dus. 

Kwak gelijk met mijn nog slaperige hoofd de zonnige ochtend binnen.... 

 

Mary heel veel succes met verhuizen vandaag, 

Blondie lekker werken.. 

Joop sterkte, goed dat je het stiekie vast kunt houden nu. 

 

Eerst maar even koffie en thee zetten... 

post-1140-0-93417500-1387693255_thumb.jpgpost-1140-0-59220500-1386047472_thumb.png
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk Jane, en hopelijk ook niet meer zo enorm druk op een dag als vandaag, lekker genieten. 

Agnieta voldoende koffiemelk en vloei voor je broodnodige shots hihihi, die buren van jou boffen toch maar dat je als wekker wilt fungeren voor ze. 

Plof ook goedemorgen... ziet er inderdaad heerlijk uit. 

Ik denk dat ik een dagje vol buitengenot tegemoet ga... 

 

Zag trouwens dat Mary vandaag in de ultieme rommel zit ipv verhuizen zelf: de dag vóór de verhuizing.... laatste dagje zo Mary, morgen de grote dag dus. 

Ik vind aan verhuizen de 'afterparty' eigenlijk nog het ergst van alles: terug naar je oude woning en daar dan schoonmaken en zorgen dat alles keurig achteblijft... 

 

Luitjes, ik zet de koffie en thee even warm weg. 

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg

Ik ga aan de slag hier. 

 

Het is trouwens weer ongelooflijk vredig hier ,  windstil , geen verkeersgeluiden, een enkele vogel die even iets vertelt en verder helemaal niets......... zo mooi. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Ietje, zie je ingelogd staan! Hoe is met de kinderen gegaan? En met jou? Is je man weer thuis?

Ik neem even een kop koffie en ga zo op de fiets naar mijn dochter, is toch een kleine 10 km dus bijtijds vertrekken. Ze was vanmorgen super verbaasd dat ik dat heeele eind ging fietsen! Maar het is prachtig weer en de beweging is goed voor me, zeker na het spinnen gemist te hebben!

Mijn man heeft gisteren zijn eerste biertje weer gedronken zag ik, jammer maar helaas. Ik doe iig niet mee! Spa groen blijft het voor mij en zo nu en dan een ander smaakje! Tel niet meer in dagen dus dat is goed! Kijk nu naar de aankomende week, wat zit eraan te komen, wat gaat misschien lastig worden en wat ga ik daar aan doen? Morgenavond een borrel op het werk, heb besloten het officiële gedeelte bij te wonen en dan weg te gaan. Is ook allemaal in vrije tijd. Zaterdag een grote uitdaging voor me, een echt groot feest! Ben zo benieuwd hoe ik dat ga ervaren en dat is wat ik ga doen. Ervaren hoe dat voor me is in een grotere groep, niet drinken dus geconfronteerd worden met mijn ongemakkelijke gevoel en een man waaraan ik snel merk dat hij drinkt.

Dribbel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net jouw berichtje van gisteren ook gelezen Spudtie en denk gelijk, als ik me bezig houd met drinken over 3 mnd. houd ik dat niet vol zelfs geen week en zou eerder gaan drinken. Ik zou me opgejaagd voelen, ook een stuk genieten van het idee dat ik mijzelf toesta om weer te gaan drinken, maar het houden bij 1-2 drankjes, nee ook dat zou ik niet kunnen, dus zou ik als ik jou was, die keuze veranderen in niet drinken, en maar kijken of je dat vol kan houden.

Spud je bent verslaafd en kan het niet houden bij 1-2. Misschien de eerste keer maar das jezelf voor de gek houden denk ik want het volhouden is heel iets anders. Daar is een hele hoop kracht voor nodig en de vraag is of jij dat al hebt. Ben je ooit al langere tijd droog geweest?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn Suiker, dat volgende stap weer nabij is !

 

Hier werkdag achter de rug, zonder te veel stress.

Fijn gesprek gehad over een oplossing om werk wat minder stressvol te maken in komende drukke maanden agv nieuw project.

Ze vond mijn voorstel prima, mag het gaan uitwerken.

 

Heerlijk weer hier .. ga zo lekker in tuin mijn boek lezen !

Gister aantal boekenbonnen gehad, dus nieuwe boek kan weer worden aangeschaft :)

 

Even over het dagpact; 

het fijn dat ik me niet officieel in het rijtje zet, betekent niet dat ik niet meedoe met niet-drinken hoor !

Ik lees/schrijf gewoon mee en blijf volhouden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...