Spring naar bijdragen

Nieuw hier: plofkip


plof

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Plofkip.

 

Goede plannen. Maar als je nu toch ander werk moet zoeken kun je dan niet beter gelijk omscholen naar iets waar je niets meer te maken hebt met drank. Want zoals ik je nu begrijp heb je nu een beroep waar dat wel het geval is. Helemaal het roer omgooien. Niet gemakkelijk misschien maar wel een uitdaging.

 

Blijf niet te lang minderen als je stoppen wilt. Je kunt dat gebruiken als smoes om toch nog maar iets te kunnen drinken.  Binnen een week moet je dat toch voor elkaar hebben. En stoppen is echt gemakkelijker dan minderen. Je maakt een keuze en dat is dan duidelijk. En daarna doe je het dag voor dag. Vandaag drink ik niet. Dat is meer te overzien dan wanneer je heel stoer zegt: Ik zal nooit meer drinken.

 

Ik wens je heel veel moed en succes toe.

 

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

welkom Plofkip. 

Kok zijn is een mooi beroep en ik gun je van harte een baan. Wel vind ik het verstandig van je dat je kijkt naar die werktijden. En de stress die dat op kan leveren. Je hebt je kracht nu wel nodig om weer een goed leven te krijgen, stress is vast niet iets waar je op zit te wachten. Veel sterkte en veel succes toegewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Kip, ik heb een vriend die topkok is. Hij zal nog es sterven aan stress als hij niet wakker wordt........... Het is mooi om hem te zien werken en ik doe het hem niet na, maar je moet bijna parttime werken om het leven fulltime vol te houden. Dat vind ik eigenlijk niet eerlijk; ik zie geen oplossing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ik denk ook plofkip dat dit een goede manier is om te ontdekken wat je ware behoeftes zijn..en wat het met je doet

Jij kent jezelf het beste

De wetenschap weet zoveel nog niet...vandaar dat mens en dier een oerinstinct heeft

Is mijn mening...gevoel is hier een hele belangrijke...tenslotte..laat het gevoel alles regelen..je gehele huishouding..in je lijf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Plofkip!

Dacht al dat ik je wel moest kennen van het Jellinekforum. Val ja, vergeet dat niet meer, wat een verhalen schreven we daar, complete romans! Heel anders dan hier. Het help allemaal wel die fora, maar tussentijds toch weer regelmatig teruggevallen dus het is nog steeds nodig. Maar zonder fora  zou het erger zijn geweest . Ja Soothe was daar ook en ik herinner me Elsje ook nog goed. Hoop voor je dat je hier ook thuis gaat voelen.

Hartelijke groet van idd Wimmelt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...