Spring naar bijdragen

19-04-2014


Gast Agnieta

Aanbevolen berichten

Goedemorgen..

Weinig tot niet geslapen

maar dat geeft niet.

Het is vandaag stille zaterdag, wat ook al niet wilde passen

in de label maar ook dat geeft niks.

Het alles maakt de dag niet meer en ook niet minder.

Goedemorgen...

bewerkt door Agnieta
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Agnieta,

 

Gelukkig zijn de altaren en de kerken niet leeg op Stille Zaterdag. Ik ga zo naar de Liturgie in mijn klooster. Het is het begin van pasen. De eerste Vespers van het Pascha en dan gewoon een Liturgie met communie. Je moet maar denken: zonder dood geen opstanding.

 

Ik laat het verder werkelijk een beetje stil zijn vandaag.

 

Iedereen een heel goede dag.

 

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta, wat moet het moeilijk zijn voor je dat zoonlief het niet naar zijn zin heeft op zijn nieuwe stek, dat het wennen zo moeizaam gaat. 

Verschrikkelijk moeilijk. Ik hoop dat hij zich langzaam maar zeker toch thuis gaat voelen daar.

Maar op dit moment.... sterkte. 

 

 

Jij ook een goedemorgen Eline. 

 

Je hebt gelijk, Lies, is jarig vandaag, zie ik nu ook.Geen idee hoe het haar vergaat tegenwoordig.

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg
Mocht je even lezen of binnenpiepen RL... fijne verjaardag. 
 
Ik moet trouwens al weer weg ook zie ik.... 
Koffie en thee maar even in de warmhoudkannen. 
post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg
 
Ik wens iedereen een fijne dag. 
 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen kanjers. :sun:

 

Eline huil je wel eens of gaat dat moeilijk? Toch is dat de manier om dat gevoel kwijt te raken ;)

 

Ik heb geslapen van gisterenavond 21.45 tot aan 7.30. Het was nodig denk ik en nu maar kijken of het geholpen heeft. Vandaag alvast de keuken leeg laden en misschien al wat deurtjes eruit halen.

 

Hé ik heb er een broertje bij. Wat leuk.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien helemaal off topic hoor, maar ik heb er maanden last van gehad.Dat weemoedige, terwijl er niets aan de hand was.

Huilen om niks, navelstaren, heimwee naar verleden.

Bleek ik in de overgang te zijn! Terwijl ik pas 41 jaar ben.

Wist niet eens dat dat kon!

 

Ik gebruik nu homeopatische pilletjes waarvan ik de naam niet zal noemen en ben weer helemaal opgeknapt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Sugar, ik doe heel rustig aan. Heb nog 14 dagen de tijd. Zit dus ook 14 dagen zonder keuken, eens kijken of ik dat ga redden.

 

Morninkjes An. Ja leuk hé? Ik heb er altijd nog een broertje bij willen hebben en eindelijk, op mijn 62e, komt dat uit. :D

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,

Vandaag maar weer verder aan mijn keukenkastjes en gezellig samen met mijn Puberdochter iets lekkers gaan bakken... ben absoluut geen keukenprinses, laat mij maar verven en klussen maar mijn lieve dochter geniet er met volle teugen van dus haal maar een hand over mijn hart!

Agnieta, zou je wel langs kunnen gaan bij je zoon om iets leuks te gaan doen Met hem en zijn pleegouders/gezin of wordt dat afgeraden in de beginperiode?

Moeilijk hoor! Leef met je mee...maar weet soms niet goed hoe ik je in deze situatie kan steunen...

Sterkte!

Gisteren ook nog effe teruggelezen hier, Pffff... Confronterend voor me maar ook stimulerend om door te gaan op mijn rechte pad...

Afijn, rustige dag voor een ieder...

Dagpact:

Blondie6173

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondertussen even wat gedaan, Bolletje ik kan vind het moeilijk om mezelf te laten gaan ( met drank was dat dat heel anders) stukje bij beetje ben ik sinds kort bezig mijn rugzakje op te ruimen en merk dat er veel tranen zijn maar....in stilte...

Ik probeer fysiek goed bezig te blijven....

Agnieta wat ontzettend sneu voor je zoon, ik hoop dat het bijtrekt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eline wat mij nog al eens wil helpen is mezelf erg zielig voelen. Dus heb ik dan op dat moment erg veel zelfmedelijden. Normaal heb ik daar een hekel aan maar ik gebruik dat gevoel op dat moment goed. Dat gevoel is er niet voor niets. Gewoon gaan zitten en me concentreren op dat gevoel, nou dan komen de traantjes wel hoor, en ik ben daarna opgelucht. Ik weet dan ook niet altijd waarom ik huil maar das voor mij ook niet zo belangrijk.

Soms als ik flink gehuild heb, kom ik er daarna ook  waarom ik gehuild heb en worden me dingen wat meer duidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers.

stille zaterdag, ik kende de uitdrukking niet.

Vind het mooi klinken en ik ga een stille

zaterdag inbouwen.

Gelukkig de super gisteren al gehad dus

daar hoef ik vandaag niet meer te komen.

 

Suikertje, aangenaam kennis met jouw liefde.

En Agnieta sterkte meis, deze verandering moet

nog wennen. Voor alle partijen. :heart:  Ik hoop dat

dat gaat lukken en er echt een 2e thuis ontstaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh allen

Huilen om niets..ik weet het niet

Mijn ervaring is toch anders.

We denken dat het om niets is maar de meesten van ons hebben al een behoorlijk leven achter de rug

Waarin we genoeg hebben onderdrukt

Eigenlijk hebben we maar bar weinig verwerkt

Nu we nuchter of meestal nuchter zijn komt ook veel shit onbewust naar boven

Wij verslaafden ex verslaafden maken ook alles veel intenser mee...gevoelens lijken intenser

Ons valt meer op...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...