Spring naar bijdragen

Spiritueel draadje


Summer

Aanbevolen berichten

Hi hi, ik trok een tarotkaartje met als illustratie: een appel! Net als het plaatje bij mijn nickname;) Toeval (bestaat niet..) Bij mij draaide het kaartje om energie en evenwichtigheid:) Kan ik prima gebruiken:);)

Vind zulke kaartjes en wijsheden mooie overdenkingen, maar eigenlijk zijn alle kaartjes goed denk ik dan als nuchter mens;) En dan nuchter in de andere zin des woords;) Draag al tijden een amethisten armbandje vanwege de ontnuchterende werkzaamheid..Nou...Ik moet het zelf doen/laten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ikke.

Ik trek elke dag, na het zeggen van het gebed om kalmte, moed en wijsheid een Spiritueel Inzichtkaartje. Dat zet ik naast mijn Buddah-beeldje en meerdere keren per dag laat ik die tekst tot me doordringen om te kijken of ik er nog naar leef. Een overdenking voor de dag, zeg maar.

Vandaag trok ik: Sta ik mijzelf toe om te luisteren naar de impulsen van mijn ziel?

Regelmatig betrap ik mezelf erop dat ik, wat denken betreft, weer in oud gedrag verval en onrustgevoelens voel opkomen, dat ik het leven weer naar MIJN hand wil zetten wanneer het niet gaat zoals ik zou willen dat het gaat. Het kaartje van die dag nog eens lezen, een soort van "flash-meditatie" brengt me dan meestal weer terug in de realiteit. Mijn ziel wil rust, evenwicht. Mijn denken doet vaak van alles om die rust te verstoren, accepteert niet dat het is zoals het is en zoekt schuld, onmacht, ontevredenheid. Door me weer over te geven aan het NU, kom ik weer tot rust. (meestal)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Regelmatig betrap ik mezelf erop dat ik, wat denken betreft, weer in oud gedrag verval en onrustgevoelens voel opkomen, dat ik het leven weer naar MIJN hand wil zetten wanneer het niet gaat zoals ik zou willen dat het gaat. Het kaartje van die dag nog eens lezen, een soort van "flash-meditatie" brengt me dan meestal weer terug in de realiteit. Mijn ziel wil rust, evenwicht. Mijn denken doet vaak van alles om die rust te verstoren, accepteert niet dat het is zoals het is en zoekt schuld, onmacht, ontevredenheid. Door me weer over te geven aan het NU, kom ik weer tot rust. (meestal)




Dit is ook op mij van toepassing:huh:

Mijn kaartje vandaag is:
Het is alsof er altijd een oor in de lucht meeluistert.
Je bent nooit alleen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn engelenkaartje voor vandaag is toepasselijk
de tijd van nietsdoen is voorbij. je moet bereidheid tonen je handen uit de mouwen te steken.

klopt. ik dronk m'n problemen weg en deed er verder niets aan. wil ik iets van het leven maken zal ik er iets voor moeten doen.

gisteren begonnen, mede dank zij jullie sta ik iets sterker in m'n schoenen. nu moet ik het volhouden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...